čtvrtek 16. srpna 2012

Moje radosti

Z pravidelnosti při psání tohoto blogu nebude asi zhola nic a tak i post "moje radosti" dávám už ve čtvrtek.
V sobotu se beztak na PC nedostanu a s radostmi není důvod otálet ♥
Jako správný blíženec propadám v pravidelných intervalech novým vášním.......(většinou jak rychle nadšení přijde, stejně rychle odchází a já se vrhám vstříc dalším dobrodružstvím :-). Momentálně jsem propadla sjíždění kosmetických a módních blogů.  Po objevení  tohodle blogu jsem byla od pondělka už 3x v Rosmannu a jen díky posledním zbytkům zdravého rozumu jsem koupila jen těch pár věcí, které uvidíte. K tomu ještě antiperspirant, pastu na zuby, kartáček a krmení pro andulku, abych nakoupila také něco užitečného :-)
Tady jsou mé poklady: 


 Náramky: každý po 30 Kč (není nad výprodeje), laky essence - nude kolekce - odstín 07 café olé (30,- Kč); Maybelline odstín 286 souffle de rose (49,- Kč); lesk essence 03 nude kiss; stíny essence - divas love drama (oboje po 30,- Kč) a odlakovač (ten už nevím za kolik, ale všude si ho chválí :-)


 Recenze většiny výrobků najdete právě na blobu u Péti.

Hezký večer ♥

5 komentářů:

  1. Kosmetické blogy mě teda vůbec nebaví ..

    OdpovědětVymazat
  2. ja jsem taky blizenec a jsem na tom stejne..nakujuju a pak nakupuju..

    OdpovědětVymazat
  3. Ten odlakovač je super ! Je levný a dobře odlakovává :)

    OdpovědětVymazat